Mulier MO11-1 sluit trainingskamp af met overwinning

Afgelopen dinsdag gingen de Meisjes O11 voor het eerst in hun bestaan op een mini-trainingkamp en wel naar Oosterend. Na een korte warming up, een rondo en een afwerk oefening werd er afgesloten met een oefenwedstrijd tegen de plaatselijke Meisjes O13. Tegen deze oudere meisjes hadden we het fysiek zwaar maar sloten we de eerste helft af met een 0-1 voorsprong door goed voetbal. Na een glaasje ranja en voor de leiders een bak koffie weer op naar het veld.

De tweede helft was van beide kanten erg rommelig maar toch nog een paar mooie aanvallen waarvan 1 uitstekend werd uitgespeeld:0-2. Verder had ook de keeper van Mulier nog een paar knappe reddingen in petto.

Een mooi resultaat dames, hier mogen jullie trots op zijn! Dames van SDS MO13 bedankt voor de tegenstand. Het was een leuke wedstrijd en succes in de competitie.