Mulier en Textielstra lanceren compleet vernieuwde webshop!

In samenwerking met Textielstra heeft Mulier een compleet vernieuwde webshop gelanceerd. Hierop kunnen alle leden van Mulier kleding en accessoires in de nieuwste lijn van JAKO bestellen.

Hoe werkt het?
Heel simpel: via de webshop kunnen leden artikelen van Mulier bestellen met een aantrekkelijke korting. Betalen kan met Ideal. Alles is verkrijgbaar in diverse maten en kleuren. De artikelen op de shop worden standaard met het clublogo bedrukt. Voor het plaatsen van je naam of initialen betaal je een kleine meerprijs.

Welke afspraken hebben we gemaakt met Textielstra over de artikelen in de webshop?
1. Leden hebben 25% korting op de adviesprijzen van Jako, maar betalen wel de clublogo’s per artikel (€3,95 per stuk). Er zijn natuurlijk ook artikelen waar geen bedrukking op komt, bijvoorbeeld kousen, hierop heb je als lid dus de volledige 25% korting.
2. Voor trainingspakken heeft Mulier aparte afspraken gemaakt waarbij de prijs van het clublogo, initialen en de naam inbegrepen is. Een nieuw trainingspak (jasje + broek) voor jeugd kost slechts € 42,95 en voor senioren slechts € 47,95.
3. Leden kunnen de bestellingen laten verzenden (€5,95) of afhalen bij onze vestiging.
4. Op de bovenkleding is er een extra optie tot het bedrukken van de naam op de rug (€5,95 per naam) en op de onderkleding initialen op het bovenbeen (€5,95 p.s.)
5. Leden kunnen als gast afrekenen en eventueel een account aanmaken zodat ze de volgende keer makkelijk kunnen inloggen.

Waar vind ik de shop?
Je kunt de shop vinden door te klikken op de link op onze homepage of door hier te klikken.

Neem snel eens een kijkje op de shop en plaats alvast een bestelling!

6 augustus 2021 svmulier Club No Comments