Mulier JO9-1 uit tegen S.C. Stiens J09-4

Hierbij even een kort verslagje van de uitwedstrijd die Mulier JO9-1 op 14 april 2018 in Stiens speelde. (deze verslaggever kon vandaag niet mee, maar kreeg het korte verhaal van Jan Peter, één van onze leiders).

In deze wedstrijd bleek Stiens een maatje te groot. We verloren de wedstrijd met 4-2.  Vooral de eerste helft bleek onze verdediging niet altijd goed georganiseerd te staan en dit gaf Stiens volop de ruimte om te scoren.  In de eerste helft liet Durk Pieter zien dat hij beschikt over een prima afstandsschot, daardoor gingen we aan de limonade met een 3-1 ruststand.

De tweede helft ging het beter. Er was een jongen die bij Stiens speelde en die over aardig voetbaltalent beschikte, dit spelertje werd door Durk Pieter enkele keren goed verdedigd, tot frustratie van die jongen.

Een mooie steekpass van Dylan gaf Koen de kans om tot scoren te komen, dit lukte. Beide doelpunten waren de moeite waard, aldus Jan-Peter. We hebben wederom laten zien aardig te kunnen voetballen. Dat houden we vast naar onze eerstvolgende wedstrijd. Eindstand was dus 4-2.

17 april 2018 svmulier Jeugd No Comments