Mulier JO15-1 wint dikverdiend van QVC JO15-1

De 2e wedstrijd van Mulier jo15 werd gespeeld in Stavoren, na de ruime overwinning van vorige week 0-11 tegen Black Boys, was dit gelukkig wel een tegenstander van formaat. In het begin was Mulier wat zoekende er werd te onrustig gespeeld en te weinig gevoetbald, na 20 min. maakte Simon de 0-1 een mooie opsteker voor de rood/witte uit Witmarsum. QVC speelde steeds de lange bal om zo de sterke en lange spits te bereiken, maar de spits beet zich steeds stuk op de ”TERRIER” Simon Ulbe . Heel af en toe werd QVC wel wat gevaarlijk maar de achterhoede van Mulier gaf ook in deze wedstrijd geen presentjes weg, 5 Min. voor rust schoot de keeper van QVC de bal in de voeten van Pierjan kapte zijn man uit en schoot de 2-0 binnen. Dit werd tevens de ruststand. Na de rust voetbalde Mulier veel beter , men vond nu beter de vrije man en er werd wat rustiger gespeeld. De spits van QVC beet zich nog steeds vast in Simon Ulbe en werd dan ook terecht door zijn coach uit zijn lijden verlost, na een prachtige combinatie tussen Lieuwe Meint en Simon ,  de bal werd keurig voorgezet door Simon en deze voorzet werd mooi binnen getikt door Nick 0-3. Dit was de nekslag voor QVC, Mulier kreeg steeds meer ruimte om te voetballen en met een snelle voorhoede: Simon , Nick en Lieuwe Meint speel je als tegenstander wel met vuur. Dit keer was het Lieuwe Meint die de turbo open draaide en met een prachtige op de inlopende Simon die makkelijk zijn 2e van de wedstrijd kon scoren. QVC probeerde van alles maar ze kwamen op alle fronten tekort, 10 min. voor tijd werd een corner van Mulier niet goed verwerkt door de keeper van QVC en Nick was er als de kippen bij om de bal SNOEIHARD in het doel te schieten [ze zijn het net nu nog aan het reparen]. In de slotminuut was er toch nog een eretreffer voor QVC , de spits schoot met een droge knal de 1-5 binnen en zo eindigde dit duel in een terecht overwinning voor Mulier. Omdat Arum met 25-0!!!!!!! won van Black Boys wordt de wedstrijd Mulier – Arum een echte kraker, alleen de KNVB heeft nog geen datum vastgesteld voor deze topper.

17 september 2018 svmulier Jeugd No Comments