Mulier JO15-1 laat veerkracht zien tegen QVC JO15-1

De JO15 van Mulier moest op maandag 11-11 een Competitie wedstrijd spelen in Stavoren tegen QVC. Het weer was niet al te best wind en regen maar het veld lag er keurig bij.

Selectie:  Jarno, Johannes, Pier jan, Didier, Thijs, Stijn, Mark, Joran, Jelmer, Chris, Jordy, Simon, Nick en Lieuwe meint.

Afwezig waren : Luc, Vincent en Siemon ulbe.

De eerste helft begon stroef in de 6 min was er een schotje van Simon maar ging naast daarop volgend was het QVC die een kans net naast schoot. In de 10 min was het Chris die Simon wegstuurde richting het doel en die ronde beheerst af 0-1, 4 minuten later stond het uit het niets 1-1 even niet opletten in de achterhoede en het was raak. In de 15 min was het Simon die de pass op Chris gaf en die schoot ook net naast, de tegen aanval van de zeer snelle voorhoede van QVC wisten zowaar de 2-1 te maken. Didier die mee was opgekomen zag zijn schot geblokt worden in de 20 min. Rond de 25 min was het Mark die de bal ongelukkig weg werkte en er helaas 3-1 van maakte maar 3 min later was het Jelmer die een steek bal op Simon gaf en die ronde beheerst af 3-2.Nog voor rust werd het nog 4-2 en net voor de rust was het Chris die de bal terug legde op Joran maar die zag zijn schot ook net naast gaan.

In de rust met de boys wat dingen veranderd en besproken en we waren er weer klaar voor. De tweede helft was nog maar net los toen Mulier een vrije trap kreeg en Jelmer dacht dit doe ik wel even maar helaas ging deze naast maar de bedoeling was er weer.(aanvallen) In de 40 min keerde de keeper knap op een schot van Simon even later was het wel raak door diezelfde Simon schoot van afstand raak 4-3 nu door zetten erop en eroverheen hoop je dan we kregen steeds meer grip op de tegenstander die eigenlijk de voorhoede niet meer bereikte. De poging in de 52 min ging nog naast en in de tegen aanval was QVC zeer gevaarlijk maar Jarno was niet meegegaan om te vissen en redde zeer bekwaam.In de 55 min kreeg Pierjan de bal buiten de 16 aangespeeld en dribbelde tussen wat tegenstanders door om daarna met een droge knal de 4-4 binnen te schieten.

QVC kreeg in de 60 min nog een zeer grote kans maar Jarno tikte de bal uit de rechterhoek vandaan daarna was het Mulier weer met een schot net naast het doelpunt moest nog vallen maar veel tijd was er niet meer over maar ja dan zie je dat de jongens nog even gas geven het was Lieuwe meint die in de 66 min Simon de diepte in stuurde en schoot diagonaal de bal langs de keeper en ja daar was de 4-5 en nog geen 2 min later was het Simon die een corner zo bij Lieuwe meint op hoogte van zijn heup gaf  maar dat vind Lieuwe meint niet erg en zorgde met zijn heup voor de 4-6.

De zeer goede fluitende scheidsrechter floot af en we konden met de winst van het veld afstappen, als je het zo leest zou je zeggen terechte winnaars maar ben van mening dat een gelijk spel meer terecht zo zijn geweest maar ja stiekem punten meenemen is wel erg lekker.

Komende Zaterdag spelen we de Derby in en tegen Arum kom allen om dit team weer in actie te zien wedstrijd begint om 10:30 uur en S’middags speelt ons eerste elftal om 14:45 uur ook om de punten in Arum waarbij onze Trainer Siebe Jan ook weer van de partij is dus mischien die ook maar even aanmoedigen  TOT ZATERDAG.

12 november 2019 svmulier Jeugd No Comments