Mulier JO15-1 heeft geen kind aan IJVC/Blauwhuis

Je hebt er van die wedstrijden bij, wat leuk is voor de voetballers , maar voor de leiding geen bal aan is . Zaterdag 27 Oktober was dan zo’n wedstrijd tegen YVC/Blauwhuis , vorige week kreeg het publiek een fantastische wedstrijd voorgeschoteld waar we van een 1-4 achterstand een 5-4 overwinning boekte. Er was deze morgen dan ook van een zekere spannende wedstrijd helemaal geen sprake, als de bal er na 1 minuut al achter de keeper ligt door Simon. En voordat je het in de gaten had zorgde Jelmer , Thijs en wederom Simon dat het binnen een kwartier al 4-0 stond, dan hoop je als leider dat ze wel doorgaan met voetballen en niet te nonchalant gaan worden. Bij vlagen kwamen ze af en toe in de buurt van doelman Erik en een keer moest hij reddend optreden, deze ploeg was gewoon een zwak elftal en er zat ook helemaal geen spirit in de ploeg , de twee dames waren eigenlijk nog te besten , dus dat zegt al genoeg. Nog voor de rust zorgde Johannes voor de 5-0 en 6-0 en spits Chris pikte ook weer zijn goaltje mee 7-0, maar de ruststand werd bepaald door Simon 8-0. In de rust werd er gezegd dat we wel moeten blijven voetballen ook als je zo ver voorstaat, Chris had zijn werk gedaan en werd vervangen door Nick. Na de rust werd het alleen nog maar erger voor YVC/Blauwhuis, Nick zorgde voor de 9-0 en kwam er een fase in de wedstrijd dat we wat slordiger werden , de spits van YVC/Blauwhuis kreeg wat te veel ruimte en schoot de bal via een wat ongelukkige frommelactie van Erik de bal in het lege doel 9-1. Mulier ging daarna weer voetballen en middenvelder Vincent schoot de bal mooi in de kruising 10-1, daarna kwam er een keeperwissel bij de tegenstander want deze keeper bleek toch geblesseerd aan het hoofd en dan kan je natuurlijk geen risico nemen. Toen scoorde Nick binnen 7 minuten een ware hattrick, ook mede omdat de doelvrouw geen echte keeper was , want elk schot ging er nu ook in 13-1. Mulier wilde eigenlijk nog wel even doorgaan met scoren en dat dacht Vincent natuurlijk ook en schoot zomaar de 14-1 en 15-1 binnen. Het laatste doelpunt werd gescoord door Pierjan , die zo graag wilde scoren want daarvoor had hij al een aantal keren op doel geschoten en steeds ging het mis. De eindstand werd 16-1 , gelukkig dat we volgende week wel vol aan de bak moeten tegen de nummer 3 Heeg/Oudega, want deze wedstrijden moet je niet elke week hebben.

30 oktober 2018 svmulier Jeugd No Comments