Mulier JO15-1 door in de beker na winst tegen Arum!

Het is Dinsdag avond 25 September inhaal beker ronde Mulier JO15-1  —  Arum JO15-1.

Alleen bij winst van Mulier zijn wij door om 18:30 uur fluit de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd die rommelig van start gaat maar toch in de 6 minuut is het raak een steekbal van Pier Jan die Simon beheerst binnen tikt  1-0 na een minuut of 10 was het Arum die aanzet en tot de 1-1 kwam komen keeper Erik was kansloos.

De wedstrijd verloopt stroef aan beide kanten in de 23 min was het een schot van de bezoekers dat net naast gaat verder verliep het tot de rust rustig .

Het blijft spannend na een paar omzettingen in de rust kwam Mulier vliegend uit de startblokken en dat resulteerde in de 42 minuut een geweldig schot van Colin dat zo de bovenhoek leek in te vliegen was het niet dat de keeper van Arum schitterend een redding in gedachten had en ook liet zien.

Mulier bleef aandringen en 5 min later was het wel raak al leek het voor sommige van niet was het Simon die van ver een vrijtrap toch achter de keeper kon krijgen 2-1 Mulier ging goed door was rustiger aan de bal en kwam ook op momenten aan voetballen toe en door Colin die na  11 min later de 3-1 binnen tikt na een bal van Simon.

Mulier ging door want ze wilden meer en dat kwam ook uit na een solo van Colin maakte hij beheerst de 4-1.

De laatste minuten breken aan  er werd gestreden om elke meter het word er niet beter van maar door een collectief vechten en inzet met veel passie de terechte winnaars van het veld af stappen.

Een ronde verder SUPER PRESTATIE van het hele team nu omschakelen naar Zaterdag want daar staat LSC 1890 te wachten in Sneek aanvang jawel om 15:45 uur  TOT DAN.

26 september 2018 svmulier Jeugd No Comments