Mulier jeugd op de camping?! (met foto’s!)

Afgelopen zaterdag 14 november was het één al rust op het sportcomplex. De jeugd van Mulier was namelijk uitgeweken naar de camping. Niet om te kamperen, maar om een panna toernooi te spelen. We mochten namelijk van de campingeigenaar gebruik maken van het mooie pannaveld op de camping. Jorrit, nogmaals bedankt!

Er werd bij de jongste teams eerst 2 tegen 2 of 3 tegen 3 gespeeld op de kleinste veldjes. Daarna 5 tegen 5 op het grote pannaveld. De oudere jeugd speelde gelijk 5 tegen 5. Je kon naast te scoren in het goaltje ook scoren door een vette panna uit te delen. En dit werd veelvuldig gedaan. Onbetwiste pannakoningin was Jeldau Koopmans. Ze wist deze ochtend flink wat meiden te poorten. Er waren leuke wedstrijden en er werd goed en technisch gevoetbald. De JO17 sloot af met een voetvolley toernooi op het pannaveld. Hier dus geen panna’s, maar een potje balletje hooghouden. En dit ging de mannen goed af. Hier, ook leuke wedstrijden waar ondanks een dikke voorsprong je niet altijd zeker was van de winst.

Wat ons betreft was de ochtend geslaagd, dus misschien kunnen we nogmaals richting camping Mounewetter.

De jeugdcommissie van de SV Mulier

Klik op onderstaande foto’s voor een vergrote versie!

er zijn geen afbeeldingen gevonden

16 november 2020 svmulier Jeugd No Comments