Mulier jeugd domineert Jeugdvoetbaltoernooi SC Bolsward

Afgelopen zaterdag was voor de 6e keer het SC Bolsward Jeugdvoetbaltoernooi. Een leuk toernooi om het seizoen af te sluiten. Prima georganiseerd, alleen het weer zat behoorlijk tegen. Mulier had de JO7-1, JO9-1 en JO9-2 en de JO12-1 ingeschreven voor dit toernooi. Dat SV Mulier deze keer goed vertegenwoordigd was hebben ze in Bolsward geweten.

De JO7-1 heeft nog maar kort zijn eerste wedstrijden gespeeld en dit was dus ook het eerste toernooi. Boven verwachting ging dit prima! 2 keer werd er slechts verloren, 1x gelijk en 3x werd de winst binnengehaald. Een prachtige 4e plek was dan ook het resultaat!

De JO9-1 ging met de 1e prijs ervandoor. In een sterke poule werd alleen van SC Bolsward verloren, maar werden er mooie overwinningen behaald tegen o.a.  GAVC en Waterpoortboys.

Ook de JO9-2 ging vrolijk verder met wat ze in de competitie ook al deden; winnen! Alle wedstrijden werden gewonnen en dus kon ook hier de beker omhoog gehouden worden.

Tot slot moest de JO12-1.  Ook dit team wist de lijn van het seizoen aan te houden en dus werden alle 6 wedstrijden overtuigend gewonnen! Ook als laatste SV Mulier team werd de 1e prijs binnengehaald!

Een mooi resultaat en leuke afsluiter van het seizoen voor de mannen en vrouwen uit Witmarsum!

Foto’s van de prijswinnaars vindt u hier: https://photos.app.goo.gl/jZeD3eggKnZ4xHyN8
15 juni 2019 svmulier Jeugd No Comments