Mulier doet mee aan de Jeugd Sponsor Actie van Poiesz

We zijn blij om te kunnen melden dat Mulier meedoet aan de Jeugd Sponsor Actie 2021.

Hoe werkt de actie?
De Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 15 februari tot en met zondag 11 april a.s. Met de Jeugd Sponsor Actie kunnen jullie geld binnenhalen voor de jeugd van jullie vereniging. Bij iedere €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvangt de klant 1 gratis jeugdsponsormunt. Daarnaast ontvangt de klant iedere week bij vele aanbiedingen een aantal jeugdsponsormunten. Het is belangrijk dat zoveel mogelijk leden, supporters en fans de jeugdsponsormunten in onze koker doen. Want hoe meer jeugdsponsormunten er in onze clubkoker terecht komen, des te hoger is het sponsorbedrag dat in onze clubkas belandt.

Aanpassingen vanwege coronavirus
De veiligheid en gezondheid van de klanten en medewerkers van Poiesz is van groot belang. Daarom is Poiesz helaas genoodzaakt om een aantal aanpassingen door te voeren met betrekking tot de Jeugd Sponsor Actie. Dit komt neer op het volgende:

• Geen informatiebijeenkomst voorafgaand aan de actie
  • Geen actieve verkoop door verenigingen in onze winkels
  • Geen Jeugd Sponsor Gala ter afsluiting
  • Geen jeugdsponsormunten opsparen (bij de vereniging, thuis, etc.) maar direct in de koker doen

Dus: doe je boodschappen bij Poiesz en stop de punten in de koker van Mulier!