Mulier doet mee aan de Jeugd Sponsor Actie!

SV Mulier doet dit jaar weer mee aan de Jeugd Sponsor Actie van Poiesz. Met de Jeugd Sponsor Actie steunt Poiesz elk jaar diverse clubs en verenigingen uit de regio. In elk filiaal van Poiesz doen er 8 clubs of verenigingen mee aan de actie.

Hoe werkt de actie?
Bij elke € 10 aan boodschappen krijgen klanten een Jeugd Sponsor Munt. In de winkel in Witmarsum staat een display met kokers en klanten kunnen de munten in een koker doen van de vereniging van hun voorkeur. Elke week zijn er daarnaast speciale sponsoroproducten en sponsoraanbiedingen waarbij er naast euro’s voordeel ook heel veel extra sponsormunten te verdienen zijn. Let hier dus op want dit kan heel veel munten opleveren voor SV Mulier!

De actie gaat dit jaar van start op maandag 12 februari. Het doel van de actie is om zoveel mogelijk munten te verzamelen want het aantal munten aan het eind van de actie bepaalt hoeveel sponsorgeld Mulier uiteindelijk ontvangt. De actie duurt t/m zondag 7 april dus je hebt precies 8 weken om zoveel mogelijk munten in de koker van SV Mulier te doen.