Mulier 1 en 2 zaterdag thuis in actie, evenals de JO9 en JO17

Mulier 1 verloor vorige week van Irnsum en wacht nog op de eerste punten in de vijfde klasse A. De mannen van Pope Leffring ontvangen IJVC dat de eerste competitiewedstrijd wél wist te winnen en in een oefenwedstrijd aan het begin van het seizoen al met grote cijfers won van de Witmarsumers.

Voorafgaand aan de wedstrijd van het vlaggenschip van Mulier speelt het tweede thuis tegen Dronrijp 2. De ploeg van Enno Hofstra en Sipke de Boer is op zoek naar eerherstel na het ruime verlies van vorige week tegen Waterpoort Boys 5. De aftrap van deze wedstrijd is om kwart voor 1.

’s Ochtends zijn er drie leuke jeugdwedstrijden op het sportpark. Om 9 uur komen JO91 en JO9-2 in actie. Een half uur later begint JO17-1 aan zijn eerste competitiewestrijd van het seizoen tegen Balk JO17-2.

We nodigen iedereen uit om om onze spelers aan te moedigen komende zaterdag.