MO17 en MO15 kampioen!

De meidenteams van Mulier hebben inmiddels een behoorlijke reputatie opgebouwd. De afgelopen jaren werd er namelijk het ene na het andere kampioenschap gevierd. Ook dit seizoen maken ze die reputatie weer helemaal waar want zowel de MO17 als de MO15 is kampioen geworden van de tweede fase.

De MO15 wist zaterdag 16 december haar laatste competitiewedstrijd te winnen in Zwaagwesteinde en kroonde zich daarmee tot ongeslagen kampioen van de eerste klasse.

Eerder werd de MO17 al kampioen want woensdagavond 13 december werd ST Burgum/Noordbergum MO17-1 met 4-1 verslagen wat betekende dat ze niet meer in te halen waren voor de concurrentie. De winst van vandaag, zaterdag 16 december, betekende bovendien dat ook zij al hun wedstrijden winnend wisten af te sluiten.

De felicitaties gaan uit naar de speelsters, leiders en trainers van deze fantastische teams. Wat een prestaties!