MO13 ongeslagen kampioen

Zonder ook maar een punt te verspelen is MO13 kampioen geworden van de tweede klasse.

Al op de slotdag van Mulier, op zaterdag 13 mei, hadden ze zoveel punten gehaald dat ze niet meer ingehaald konden worden door de concurrentie. Het team is toen prachtig in het zonnetje gezet door de jeugdcommissie en ook gingen ze met de medaille om de nek met het hele team op de foto.

Vandaag, zaterdag 27 mei, werd het seizoen afgesloten met een klinkende 15-2 zege op Sint Annaparochie en daarmee werden dus alle 14 wedstrijden gewonnen. In deze wedstrijden werd er maar liefst 135 keer gescoord. En dan te bedenken dat dit een nieuw team is dat nog niet eerder samen heeft gespeeld. Een topprestatie!

Er wordt in deze categorie 9 tegen 9 gespeeld op een veld dat iets kleiner is dan een normaal veld bij 11 tegen 11. En het mooie is dat dit een geheel nieuw team is met speelsters die nog nooit samen gespeeld hadden. Maar daar was tijdens de wedstrijden dus niks van te merken.

De felicitaties gaan uit naar de speelsters, leiders Martha, Marco en Jeroen en trainers Marco Menage en Johan Hofstra. We wensen dit team volgend seizoen veel succes als ze het een stapje hoger mogen proberen.