Meiden Onder 11 naar laatste vier bekercompetitie!

De meiden van onder 11 zijn erin geslaagd om zich te plaatsen voor de bekerfinaledag op 10 juni bij VV Emmen.
Hiervoor was wel een zwaarbevochten zege tegen de meiden van Steenwijkerwold voor nodig.
Het was een spannende en gelijk opgaande wedstrijd, die uiteindelijk al voor de rust werd beslist. Doordat er veel spanning op de wedstrijd stond waren er weinig kansen voor beide teams.
De teams waren aan elkaar gewaagd, maar bij Mulier stond het verdedigend als een huis! Daarnaast was keepster Britt een zeer goede doen!
Ook de tweede helft was het een gelijk opgaande wedstrijd, maar het stond vandaag erg goed bij het team van Rintje, Joke en interim leider pake Joustra, zodat er weinig kansen werden weggegeven. De voorsprong werd dan ook niet meer uit handen gegeven.
Een topprestatie van de meiden! Met goed samenspel en individuele kwaliteit is het een moeilijk te verslaan team!
We gaan het beleven op 10 juni!
De jeugdcommissie
1 mei 2017 svmulier Jeugd No Comments