Komende zondag aftrap van unieke samenwerking Mulier en BlauwRood

Aanstaande zondag is het zover: BlauwRood’20 komt voor het eerst op bezoek In Witmarsum!

Het resultaat van een unieke samenwerking tussen de Witmarsumers en de spiksplinternieuwe club uit Bolsward. Helaas kunnen de Bolswarders niet terecht in eigen stad en zodoende hebben ze Mulier gevraagd om tijdens het seizoen 2021-2022 als gastheer te fungeren.

Komende zondag trapt het derde elftal van de Bolswarder club om kwart over 12 af tegen Friesland 3 uit Leeuwarden. Het hoogtepunt van de middag is de wedstrijd tussen BlauwRood 1 en Harlingen 1. Dit is meteen een kraker in de zondagse vijfde klasse B!

Iedereen is welkom en na afloop kan er in de kantine genoten worden van een lekker drankje

Het volledige programma van zondag 12 september 2021:

11:45 uur: vv BlauwRood ’20 3 – Friesland 3
14:15 uur: vv BlauwRood ’20 1 – FC Harlingen 1

Kijk snel op de nieuwe website van de, naar eigen zeggen, mooiste club van Bolsward voor het hele programma de komende weken: www.vvblauwrood20.nl/