Komende zaterdag Arum-Mulier

Komende zaterdag 25 maart is het weer tijd voor de wedstrijd van het jaar. De derby der derby’s, oftewel El Clásico van Súdwest Fryslân: Mulier versus Arum. De wedstrijd eerder dit seizoen eindigde in 3-3 en ook nu belooft het weer een mooie strijd te worden.

Arum is aardig in vorm en heeft de vierde plek inmiddels stevig in handen. Mulier boekte afgelopen zaterdag eindelijk weer eens een overwinning. Dat geeft de burger moed en er kan door Mulier ook zeker omhoog gekeken worden aangezien het gat met de nummer 6 maar drie punten is.

Veel om voor te spelen dus. De wedstrijd begint om kwart voor 3 en na afloop is er livemuziek in de kantine van Arum. Met zijn allen op naar Arum!

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.