Komende weken geen voetbal bij SV Mulier

Op dinsdag 13 oktober heeft het kabinet strenge maatregelen aangekondigd tegen de verspreiding van corona. Helaas heeft dit ook gevolgen voor het sporten en het voetbal bij SV Mulier.

Vanaf woensdagavond 14 oktober 22:00 uur zijn wedstrijden niet meer toegestaan. Dit betekent dat er de komende 4 weekenden sowieso niet gevoetbald wordt op de zaterdagen. Ook trainen is niet meer toegestaan voor senioren. Onze jeugd mag nog wel trainen en onderling een wedstrijdje spelen, maar ook bij de jeugd wordt de competitie 4 weken stilgelegd. Verder blijft de kantine gesloten, is er geen publiek welkom en zijn de douches en kleedkamers dicht, ook op trainingsavonden.

De KNVB is in overleg met het minsterie van VWS en het NOC*NSF om de gevolgen van de nieuwe maatregelen voor het voetbal verder te verduidelijken. Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn houden we jullie op de hoogte via onze website en de sociale media.

We hopen dat we de komende weken minder besmettingen gaan zien, waardoor we binnen afzienbare tijd weer het veld op kunnen. Blijf gezond, houd je aan de maatregelen en denk om elkaar!

Het bestuur van SV Mulier