Klinkende zege MO17, JO13 redt het niet

Slechts twee wedstrijden dit weekend en dat had uiteraard alles te maken met de voorjaarsvakantie. Alleen MO17 en JO13 kwamen in actie.

MO17 speelde op vrijdagavond de inhaalwedstrijd tegen FC Assen. Na 3 wedstrijden waren de meisjes nog zonder puntverlies en de in grote getale aanwezige supporters waren benieuwd of ze dit een goed vervolg konden geven. Nou, dat bleek geen probleem want zij zagen dat er bij rust al 5-0 op het scorebord stond. Na de thee gingen de dames vrolijk verder en uiteindelijk werd er maar liefst 9x gescoord en werd de tegenstander met een dikke nederlaag naar huis gestuurd. De grote vraag is nu: waar eindigt dit….?

De JO13 ging voor de tweede ronde van de beker op bezoek bij Langezwaag JO13-1. Deze tegenstander was duidelijk een maatje te groot en na 60 minuten spelen gaf het scorebord 5-1 aan in het voordeel van de thuisploeg. Teleurstelling bij de mannen uiteraard, maar ze mogen trots zijn op de geleverde prestatie in het bekertoernooi. De focus kan nu vol op de competitie.