Jouke Huitema overleden

Dinsdag 3 januari bereikte ons het droevige bericht dat Jouke Huitema is overleden.

Jouke was vele jaren de trotse sponsor van ons vrouwenteam. Ook heeft hij ons op andere manieren ondersteund, bijvoorbeeld met de aanschaf van ballen, als lid van de Club van 50 en in de vorm van een financiële bijdrage voor de organisatie van de wedstrijden van sc Heerenveen. Hij was bij meerdere clubs betrokken maar hij is toch vooral bekend als jarenlange hoofdsponsor van vv Nijland.

Jouke was een graag geziene gast op ons sportveld en we zullen hem herinneren als een aimabel man met een groot hart voor het amateurvoetbal in de regio.

Ondanks dat zijn gezondheid de laatste weken hard achteruit hing komt zijn overlijden hard binnen. We wensen zijn nabestaanden veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Bedankt Jouke en rust zacht!

4 januari 2023 svmulier Bestuur No Comments