JO13 en MO17 op weg naar kampioenschap?

Morgen, zaterdag 20 mei, komen alle teams van Mulier in actie. Het belooft een spannende dag te worden want maar liefst twee teams kunnen op eigen veld kampioen worden!

Al om 9 uur trapt de JO13 af voor hun wedstrijd tegen LSC 1890 JO13-2. Bij een overwinning is het kampioenschap een feit. Maar dit is een spannende competitie en een makje wordt het zeer zeker niet.

Voor de MO17 is het kampioenschap zo goed als binnen want zij hebben een straatlengte voorsprong op de concurrentie. Aan een punt tegen nummer 2 Blauw Wit ’34 hebben ze genoeg om de titel op te eisen. De aftrap van deze wedstrijd is om 11:15.

En er is de hele dag voetbalplezier bij Mulier want ook de JO8, de JO10, JO15 en het tweede spelen thuis!