JO13 en MO17 kampioen!

Ze hebben het geflikt! Zowel de JO13 als de MO17 wist vandaag het kampioenschap binnen te slepen.

De JO13 wist wat het doen moest tegen tegen LSC 1890 JO13-2: winnen! Dat slaagde heel aardig want na 2x 30 minuten voetbal stond er een 3-1 stand op het scorebord voor het team van leiders Folkert van der Wei en Willem Koopal. Een verdiende beloning na een reeks hele goede wedstrijden.

De MO17 had aan een gelijkspel genoeg tegen Blauw Wit ’34 MO17-1. Halverwege de tweede helft leek er geen vuiltje aan de lucht want het stond toen al 3-0. Het sterke Blauw Wit gaf echter niet op en knokte zich knap terug in de wedstrijd door 2x te scoren. De zenuwen begonnen zowel de spelers als leiders Rintje Joustra en Johan Hofstra behoorlijk parten te spelen, maar door goed te blijven vechten trokken ze de zege knap over de streep.

Dit betekent dat de MO17 volgend seizoen in de Divisie komt te spelen. Wat een prestatie voor een dorpsclub als Mulier!