Jeugd Sponsor Actie Poiesz

Inmiddels is de Jeugd Sponsor Actie van Poiesz begonnen en SV Mulier doet dit jaar ook weer mee. Hier zijn we natuurlijk hartstikke blij mee!

Bij deze actie kunnen we geld binnenhalen voor de vereniging. Bij iedere € 10 aan boodschappen krijgt de klant 1 gratis jeugdsponsormunt. Daarnaast ontvangt de klant wekelijks bij vele aanbiedingen extra munten. Des te meer munten Mulier weet binnen te halen, des te hoger zal het uit te keren bedrag zijn aan het eind van de actie.

U kunt u munten kwijt  in de koker van SV Mulier vanaf maandag 10 februari. De actie loopt tot en met zondag 5 april. Inmiddels is de actie dus al een week bezig en het begin is veelbelovend. In één week heeft Mulier al 1140 munten binnen!

Om nóg meer munten binnen te halen, staat onze vereniging op zaterdag 22 februari van 10 uur tot 3 uur met een afvaardiging in de winkel in Witmarsum om sponsorproducten te verkopen. Zie hieronder de foto van onze fraaie stand.

Doe uw boodschappen dus bij de Poiesz en steun onze vereniging!

16 februari 2020 svmulier Club, Jeugd No Comments