Jeugd geniet volop op zaterdag 22 mei

Het waaide zaterdag nog flink hard rond sportcomplex It Fliet en gelukkig bleef het, op een paar kleine spetters na droog. De jeugd had gelukkig weinig last van het weer en voetbalde er weer lekker op los.

De start was weer, onderling 8 tegen 8, tussen de JO10 tegen de JO8 en 9. Met een beetje hulp van de trainer wist verrassend de JO8 en 9 met 4-3 te winnen.

De JO11 en 12 konden mooi met de eigen teams tegen elkaar voetballen. De verschillen tussen alle teams is klein, dus zijn het altijd spannende en leuke wedstrijden. De winst deze dag was voor de JO11-1 met 2 overwinningen.

De JO13 en MO15 speelden 7 tegen 7 op een half veld. Ook hier werd er weer leuk gevoetbald en goed gecombineerd. We merken, eerlijk gezegd, wel dat de teams toe zijn aan echte wedstrijden. Hier moeten we echter geduld voor hebben.

We moeten even afwachten wanneer de KNVB een besluit gaat maken over de regiocup. Misschien is er volgende week meer duidelijkheid. In ieder geval tot zaterdag!

De jeugdcommissie