Jan Cuperus Toernooi en Stamppotbuffet

Op zaterdag 4 januari 2020 zal in de Schuttershal in Sneek weer het Jan Cuperus Zaalvoetbaltoernooi worden gehouden. ’s Ochtends is het speelveld het domein van de jeugd, en ’s middags gaan de senioren en de oudere jeugd de strijd met elkaar aan.  Alle spelers hebben via hun leider inmiddels bericht gekregen om zich op te geven. Aanmelden kan tot en met 20 december, dus hou hier rekening mee! De tijden en het speelschema zullen hierna zo snel mogelijk bekend gemaakt worden.

Aansluitend aan het Jan Cuperus Toernooi is er weer het traditionele stamppotbuffet. Dit vindt plaats vanaf ongeveer 18:30 uur. Voor het buffet wordt net als de afgelopen jaren een kleine bijdrage gevraagd van €5,-.

Voor het stamppotbuffet zijn niet alleen de spelers maar ook alle vrijwilligers, sponsoren en andere belanghebbenden uitgenodigd. Ook ieders partner is van harte welkom! Opgave voor de spelers (en hun partner) gaat net als bij het Jan Cuperus Toernooi via de leider en vrijwilligers, sponsoren, donateurs en andere liefhebbers kunnen zich opgeven via kantinemulier@outlook.com.

Wij hopen op ieders komst en gaan er samen voor zorgen dat het weer een gezellige dag wordt!

Het bestuur en de technische commissie van SV Mulier