Informatiebijeenkomst Voetbal Totaal Opleidingscentrum

Zoals vast bekend zal Voetbal Totaal Opleidingscentrum per 1 september op ons sportcomplex starten met een voetbalopleiding voor spelers in de leeftijd van JO8 – JO15 (7 jaar t/m 14 jaar) Deze opleiding bestaat uit 16 trainingen en 4 wedstrijden. De VTOC is ontwikkeld om kinderen met plezier beter te leren voetballen en te ontwikkelen in hun spel. Ieder kind kan mee doen, ongeacht het niveau.
Na bekendmaking van dit initiatief is er vanuit de club, en met name de ouders, aan mij gevraagd wat deze opleiding precies in houdt.
Helaas moest ik het antwoord schuldig blijven, omdat ik hier verder geen aandeel in heb gehad. Om toch een en ander te verduidelijken heb ik contact gezocht met initiatiefnemer Marcel Wagenhuis. Hij zal zaterdag 1 juli langs komen op ons sportcomplex waarbij de ouders worden geïnformeerd en bewust worden gemaakt waarom de 16 trainingen en 4 wedstrijden nodig zijn om kinderen te verbeteren.
Hierbij worden geïnteresseerden uitgenodigd om deze bijeenkomst aanwezig te zijn.
De presentatie zal starten om 16.30 uur in de kantine van de S.V. Mulier.
 Om een indruk te krijgen van de aantal bezoekers, vraag ik u zich aan te melden via eehofstra@hetnet.nl. Natuurlijk zijn ook de kinderen welkom.
 Heeft u vooraf vragen of opmerkingen dan kunt u gerust contact met mij opnemen.
Dus: informatiemiddag VTOC:    zaterdag 1 juli    16.30 uur!!
 Met sportieve groet,
 Enno Hofstra
Hoofd Jeugdopleiding S.V. Mulier

Meer informatie over de trainingen, de trainingstijden, de kosten en nog veel meer is te vinden op de website van voetbal totaal: http://voetbaltotaal.info/home/29.

27 juni 2017 svmulier Jeugd No Comments