Indeling en Wedstrijdschema Jan Cuperus Toernooi senioren

Aankomende zaterdag 4 januari gaan we traditiegetrouw het nieuwe jaar inluiden met het Jan Cuperus Toernooi. Hieronder vind je de indeling en het wedstrijdschema van de middag. De eerste wedstrijd is om 13:30 uur en om ongeveer 17:30 zal de finale gespeeld zijn. Zoals jullie kunnen zien zijn er zes teams die allemaal een keer tegen elkaar spelen. De nummers 1 en 2 spelen aan het eind van de middag de finale.

Na afloop van het toernooi wacht het stamppotbuffet in de kantine van MFC It Fliet in Witmarsum. Vanaf een uur of 6 kan er weer genoten worden van heerlijke boerenkool, zuurkool, rookworst en andere winterse lekkernijen. Natuurlijk wordt er hierna nog even doorgefeest. Er is alle tijd om te proosten op het nieuwe jaar en ook aan het draaiend rad zal weer geslingerd worden. Het muzikale gedeelte wordt verzorgd door Niels en Martijn Krol.

De organisatie en het bestuur van Mulier wenst alle deelnemers aan het Jan Cuperus Toernooi veel succes en plezier en hoopt op een gezellige feestavond!