In memoriam: Jan de Jong

Op 29 mei 2021 is Jan de Jong overleden. Als vrijwilliger was hij vele jaren erg actief voor onze vereniging.

Jan was op verschillende manieren actief betrokken binnen de club. Vaak samen met zijn vrouw Hieke. Zo was Jan verantwoordelijk voor het onderhoud van de velden en maakte hij iedere zaterdagochtend de velden speelklaar. Hij heeft enorm veel werk verzet aan de velden, onzichtbaar voor velen maar altijd met enorm veel energie en liefde voor de club. Hij heeft erg veel tijd gestoken in de realisatie van ons huidige complex en was hij altijd bereid om te assisteren als er weer eens hulp nodig was.

Ook mocht hij graag achter de bar in de kantine staan op zaterdagen en donderdagavonden. Op zaterdagmiddagen schonk hij ook met veel plezier de koffie tijdens de rust van het 1e elftal. De laatste jaren was hij daarnaast ook actief als gastheer bij uit- en thuiswedstrijden van Mulier 1

Wij zullen Jan de Jong herinneren als iemand die altijd goed gehumeurd was, een groot hart voor Mulier had en alles met volle overgave deed.

We hebben een groot man verloren en gaan hem missen.

‘Neat ferdwynt foargoed wat men yn tinzen bewarret…’

Het bestuur en de leden van Mulier

17 juli 2021 svmulier Bestuur No Comments