Het mooie seizoen van JO10

Wij als coachen, trainers zijn supertrots op ons team. Wat hebben jullie een sprong gemaakt dit jaar. In het begin van het jaar was het wennen aan elkaar als team en coachen en trainers. Maar langzaam kregen we vertrouwen in elkaar, en dit zagen wij ook in de wedstrijden terug.

Lise kreeg halverwege nieuwe voetbalschoenen, en kreeg vertrouwen in haar winnaarsschoenen, en scoorde de ene naar de andere goal, met daarna haar radslagen door het veld! Amarins wilde ook radslagen door het veld maken, maar moest eerst wel scoren! Ze werd steeds zelfverzekerder, en ja hoor ook de ene naar de andere scoorde ze een goal!

Tygo wat heb jij een ballen tegengehouden tijdens de wedstrijden, mooie bloks gemaakt! Sjoerd onze vliegende voetballer, vliegt door het hele team heen, prachtig om te zien, en Danny geholpen om de tegenstanders niet te laten scoren. Danny onze grote keeper, wat kregen wij vaak de vraag hoort hij wel bij JO10?, Want hij is zo groot. De duiken werden steeds groter op het veld! En Wat heb je goed gekeept topper! En Hessel, de man die overal in het veld staat, en veel goals gemaakt heeft met Sem. Jullie hebben grote sprongen gemaakt zeg!

Dan willen we Stijn, Jeroen en Marcel bedanken voor het trainen van ons team! Wat zijn ze gegroeid en wat hebben we een leuke tijd gehad met elkaar!

Dan willen we Marjan bedanken voor het wassen, elke week konden we weer schone kleding aantrekken! En de ouders bedankt voor jullie supporten, rijden en schoonmaken van de boxen! En wij als coachen Sander, Jan en Akke hebben genoten met elkaar. Bedankt!

En geniet nu heerlijk van jullie welverdiende zomerstop!

20 mei 2023 svmulier Jeugd No Comments