Heerlijke partijtjes op zaterdag 8 mei

De jongste jeugd voetbalde afgelopen zaterdag voor het eerst op een half veld 10 tegen 10. De JO10 tegen de JO8/9. De jongste had wel ondersteuning van beide trainers. Het werd een spannende pot voetbal met een mooie einduitslag van 2 – 2.

Er waren bij de JO11 en JO12 door de vakantie wat afwezigen, maar er kon nog mooi een uur 9 tegen 8 worden gespeeld. In het begin ging de wedstrijd gelijk op, maar naar het einde werd het verschil jammer genoeg te groot.

De JO14 en MO15 speelden gemixt 11 tegen 11 en dit werd een leuke spannende wedstrijd. Iedereen werd in het spel betrokken doordat er goed werd gecombineerd. Er kwam een mooie einduitslag van 4-3 op het bord te staan.

Ook een aantal afwezigen bij 2e en de JO17 waardoor er 10 tegen 11 werd gespeeld. De 1e helft speelde de JO17 het extra mannetje goed uit, maar de 2e helft stond het bij het 2e beter en gaf het weinig kansen meer weg. Weer een leuke wedstrijd waar de verschillen tussen de teams niet zo groot zijn. Uiteindelijk wist het 2e de overwinning binnen te halen.

Weer een gezellige zaterdag met ook nog een traktatie van Melis na de wedstrijd. Tot de volgende keer!

De jeugdcommissie