Grote Clubactie 2022 van start

Dit jaar doen we samen met de tennisvereniging TCW en Gymnastiekvereniging V&O weer mee met de Grote Clubactie.

De heren van Mulier 1 komen een dezer dagen bij u langs om de loten te verkopen. De opbrengst komt voor het leeuwendeel direct ten goede van SV Mulier. Van een lot van €3 gaat maar liefst 80%, dat is €2,40, direct naar onze clubkas.

Hieronder vind je een handige QR-code waarmee iedereen eenvoudig online loten kan kopen. Hoe werkt dit? Scan de code hieronder met je smartphone waarna je naar de website van de Grote Clubactie wordt doorgestuurd waar je loten kan kopen. Geen zorgen: kopers kunnen ook nog op de traditionele wijze een aankoopformulier met pen invullen in het boekje.

Dus koop lootjes en help onze vereniging. Daarnaast maak je natuurlijk kans op mooie prijzen! De vele prijzen vind je terug op www.clubactie.nl

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.