Gezellige slotdag op 26 mei bij SV Mulier!

Op zaterdag 26 mei organiseert SV Mulier weer een super gezellige slotdag! Allereerst zijn er verschillende thuiswedstrijden. Zo speelt het derde een wedstrijd om 14:30 uur tegen Heerenveense Boys. Daarnaast zijn er over de gehele dag ook verschillende jeugdwedstrijden. De activiteiten op de slotdag starten om 16:00 uur voor de jeugd. Na afloop van het spel (rond 18:15 uur) is er patat en limonade voor alle deelnemers.

Daarna is er gelegenheid om in de kantine gezellig na te kletsen, waarna de traditionele barbecue als vanouds weer wordt aangestoken. Uiteraard is er live muziek in de kantine! DJ Tim uit Pingjum zal voor een mooie muzikale omlijsting zorgen op deze slotavond. We hopen op een grote deelname onder de jeugd en ook op een groot aantal toeschouwers zoals ouders, familie en jeugdkader zodat we gezamenlijk het seizoen kunnen afsluiten.

Tot 26 mei!

14 mei 2018 svmulier Club No Comments