Geen winst aan het einde van de regenboog voor de dames van Mulier

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Zaterdag werd er door de dames van mulier gespeeld op sportcomplex ‘Skoatterwald’ tegen VV Heerenveen VR2.

Beide teams begonnen goed aan de wedstrijd en waren aan elkaar gewaagd. Maar aan beide kanten nog geen grote kansen. Tot dat de bal door een zuchtje wind een vreemde draai kreeg en in het doel van mulier belandde. 1-0 voor de thuisploeg. Mulier kreeg nog een goede kans uit een corner, maar Garina schoot hem net naast.

In de tweede helft wisten de dames wat ze moesten doen; scoren. De wedstrijd was nog niet gespeeld en we waren ook zeker niet minder dan de thuisploeg. Maar al snel was het een speler van VV Heerenveen die uit een corner de bal hard in het net schoot. Later nog een speler van de thuisploeg; 1 op 1 met de keepster van mulier die de bal beheerst in het hoekje schoof. En ook de 4-0 kwam nog op het bord. De dames bleven positief en bleven jagen op een doelpunt. En dat werd beloond met een schitterende goal van Marianne uit een strakke corner van Sanne. Eindstand 4-1.

Alle meegereisde supporters bedankt dat jullie er waren, ook Jesse bedankt voor het vervangen van Sipke.

Volgende week spelen we uit tegen de dames van ST Aengwirden/Akkrum VR1 en hopen we de winst weer mee naar Witmarsum te kunnen nemen.

Foto’s vindt u hier! [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]