Geen winnaar bij Mulier VR1 – De Wâlde VR1

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen De Wâlde op het programma. De eerste thuiswedstrijd zonder eigen publiek, dat is toch wel even wennen. Met een ruime selectie, Geert als leider en Lysbeth als assistent leider hadden we alle ingrediënten om er een mooie wedstrijd van te maken.

Selectie: Amerins, Demi, Fardou, Femke, Froukje, Gonnie, Johanna, Jokelien, Jessica, Merle, Martha, Marchje, Moniek, Simone en Sanne.

Meteen na de aftrap zette de walde de aanval in en kwamen binnen 5 minuten al twee keer dicht bij het doel van Mulier. Maar na een paar minuten word er de rust gevonden en zijn er momenten dat we de vrije man vinden en zo leuk weten over te spelen, maar dicht bij het doel van de Walde komen we niet. Aan het einde van de eerste helft krijgt de Walde nog twee vrije trappen randje zestien, maar deze weten zij niet te benutten.

Na een bakje thee beginnen we aan de tweede helft. Beide teams zijn aan elkaar gewaagd en de verdedigingen staan als een huis. Aan beide kanten worden er weinig kansen gecreëerd en worden de punten verdeeld.

We staan nu op een mooie 5 punten en volgende week staat de uitwedstrijd tegen Nieuweschoot VR1 op het programma.