Geef je op voor de Keepersdag bij VV SDS!

Zaterdag 22 april 2017 wordt er een geweldige keepersdag gehouden op het mooie sportpark van vv SDS.
In samenwerking met keepersaction zullen de keepers onder begeleiding van professionals de knepen van het vak leren. Het keepersvak houdt zo veel in en wordt vaak onderschat.
Je moet kunnen duiken, zweven, 1 tegen 1 duel, een terugspeelbal verwerken, voorzetten wegplukken, een penalty pakken. Op deze dag komen veel van deze facetten aan de orde door het oefenen van wedstrijd situaties en praktijkgerichte coaching.
De keepersdag is niet alleen voor de keepers van vv SDS.
Wij nodigen ook keepers van andere voetbalclubs van harte uit om zich aan te melden.
De keepersdag is bedoeld voor jeugdspelers van 7 t/m 18 jaar.
De kosten zijn slechts €10,00 per persoon. Hiervoor krijg je een professionele trainer, een shirt, aandenken en patat. De keepers worden om 13:30 verwacht op het sportpark de Skoalleseize in Easterein en de keepersdag duurt tot ongeveer 18:30

Aanmelden kan via de link: https://goo.gl/forms/FMuDttcYkDETrGfu1

keepersdag_2016