Geef je op voor de cursus verenigingsscheidsrechter!

Stap eens in het diepe en bekijk het voetbal eens van de andere kant. Wil je jezelf uitdagen en ontwikkelen en zelfverzekerder en zelfbewuster worden? En wil je Mulier helpen bij de wedstrijden op zaterdag? Dan is deze cursus verenigingsscheidsrechter iets voor jou!

De scheidsrechtervereniging Noord- en West-Friesland organiseert dit voorjaar 4 cursusavonden waarop je klaargestoomd wordt tot volwaardig scheidsrechter op groot veld. De cursussen vinden plaats in Bolsward, dus lekker dichtbij. De cursusavonden zijn op 28 februari, 21 maart, 12 april en 9 mei. En… Mulier betaalt de kosten van de cursus.

Voor spelbegeleiders bij de jeugd, half of kwart veld, bestaat de cursus uit 2 avonden. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden voor ouders die wel eens grensrechter willen zijn. Deze grensrechtercursus zal slechts 1 of 2 avonden in beslag nemen.

Heb je interesse of wil je je meteen opgeven? Mail dan naar de jeugdcommissie, jeugdcommissie@svmulier.nl

15 februari 2022 svmulier Club No Comments