Geef je nu op voor de cursus tot verenigingsscheidsrechter

In september wordt er weer gestart met een cursus tot verenigingscheidsrechter. Hierbij word je in een korte tijd klaargestoomd om wedstrijden op groot veld bij je club te fluiten. Iedereen is welkom!

De cursus wordt gehouden in Sneek of Bolsward op 4 avonden in de maanden september t/m december 2021, elke maand 1 avond. De cursusavonden duren van 19:00 uur tot 22:00 uur.

Als onderdeel van de cursus fluiten de cursisten in een periode van 3 maanden minimaal 4 wedstrijden onder begeleiding.

De kosten van de cursus, €90,- per persoon, worden betaald door Mulier. En om deel te nemen hoef je geen ervaring te hebben als scheidsrechter.

Geeft je snel op bij de jeugdcommissie, jeugdcommissie@svmulier.nl, of bel met Sjoukje Algra, 06-10778130

3 augustus 2021 svmulier Club No Comments