Feest bij Mulier-Arum op zaterdag 30 april

Aanstaande zaterdag is het zover, aartsrivalen Mulier en Arum treffen elkaar in Witmarsum. Deze altijd beladen derby van Súdwest-Fryslân waar iedere voetballiefhebber naar uitkijkt belooft een prachtig mooi affiche te worden. De krijgsmacht van S.V. Mulier zal gebrand zijn om de drie punten in eigen huis te houden. Na toch een ietwat tegenvallend seizoen, kan drie punten tegen Arum zorgen voor een opleving in de derde periode. Hiervoor is jullie steun hard welkom. Kom jij ook?

Na deze vurige klassieker zal de wedstrijd uiteraard worden nabesproken in de kantine. Onder het genot van de welbekende goudgele rakkers speelt Sytse Haima de kantine op ’t Fliet op losse schroeven. Bekend van zijn solo-optredens en natuurlijk als onderdeel van de ultieme feestband De Suskes is Sytse Haima de ultieme sfeermaker voor een feestje als dit. Daarnaast is er voor de gokkers onder ons nog kans op vele verrassende prijzen bij het draaiend rad. Na een lange periode van corona, ein-de-lijk weer een kantinefeest op ’t Fliet, wie wil dat nou niet?!

De wedstrijd begint om 14:30 uur en na afloop kan iedereen zich direct in het feestgedruis storten. Maar niet alleen voor de dorstige voetbalsupporters wordt gezorgd, ook voor de hongerige voetballiefhebber wordt gezorgd. Er wordt namelijk patat gebakken in de kantine en dat is toch wel een primeur. Een bakje kost slechts € 2,50 per stuk en dat is inclusief saus.

Tot zaterdag!