Enno Hofstra maakt seizoen af als hoofdtrainer van Mulier

SV Mulier heeft tot het einde van dit seizoen Enno Hofstra aangesteld als interim-hoofdtrainer van Mulier.

De 56-jarige Enno Hofstra is een kind van de club. Enno heeft vele jaren in het eerste elftal gespeeld en daarnaast als trainer van vele elftallen voor de groep gestaan. Momenteel is hij op de vrijdagavonden nog actief bij de 35+ van Mulier. Enno blijft naast het hoofdtrainerschap bij Mulier ook actief bij TOP ’63 uit Oppenhuizen waar hij vanaf dit seizoen trainer is van de JO19.

Doordat Mulier afgelopen maand vroegtijdig afscheid heeft genomen van Pope Leffring moest er met gepaste spoed gezocht worden naar een geschikte opvolger. Met Enno denken we iemand te hebben gevonden die voor vertrouwen en rust kan zorgen bij het eerste elftal. Hij is daarnaast bekend met de club en de spelers. Volgens ons is hij de ideale kandidaat om de spelers op de juiste manier te motiveren om van de tweede seizoenshelft een succes te maken.

Voor komend seizoen is Mulier nog op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. We hopen deze op korte termijn te kunnen presenteren.

Het bestuur en de technische commissie van Mulier is net als de staf en de spelers van Mulier 1 erg blij met de aanstelling van Enno en we wensen hem veel succes en plezier in de tweede helft van het seizoen.