Eerste Mulier-pubquiz groot succes

Afgelopen zaterdag vond dan eindelijk de eerste pubquiz plaats bij SV Mulier. In 2021 begonnen als een idee en in 2023 de uitvoering. Na twee lange jaren voorbereiding, vergaderingen (de notulen worden maar niet openbaar gemaakt), studeren en het leren van nutteloze feitjes was zaterdag 4 februari de eerste officiële Mulier-pubquiz een feit. Een hele happening!

Na de aankondiging van de pubquiz komt de vraag: wat kun je aan opgave verwachten? Nou, 19 (!) teams had vooraf niemand kunnen bedenken (van de tegenstander van het eerste, CVO, waren er ook twee teams present, chapeau!). Het werd dan ook een prachtige avond, waarbij de teams fanatiek en onder het genot van een borrel de strijd met elkaar aan gingen. Van alles kwam voorbij: vragen over Witmarsum , het raden van intro’s van muzieknummers, plaatjes met hoofden van bekende Friezen en uiteraard vragen over SV Mulier. Vragen waren onder andere:

“Hoeveel kost een pipowagen op recreatiepark de Mounewetter in april 2023?, “Hoeveel tanden heeft een volwassen mens normaal?”, “Op welke datum is de club SV Mulier opgericht?”en “Waar wordt het Eurovisie Songfestival gehouden in 2023?”

Na 8 rondes van ongeveer 10 vragen was de winnaar bekend en zij gingen er met een wisselbeker en tickets voor de wedstrijd SC Heerenveen – RKC Waalwijk vandoor. Nogmaals de felicitaties aan het winnende team: de Verliezers.
Allemaal bedankt voor jullie komst en zeker voor herhaling vatbaar. Dus op naar de volgende Mulier-pubquiz!

Groet van de Pubquizcommissie

9 februari 2023 svmulier Kantine No Comments

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.