Een lekker zonnetje en leuke partijtjes op zaterdag 17 april

Afgelopen zaterdag werden er grotendeels kleine partijtjes gespeeld. Het was nog extra genieten, want het was heerlijk zonnig weer.

Bij de JO8 en 9 waren er 2 ploegjes die 5 tegen 5 speelden. De JO10 speelden op kleine veldjes 3 tegen 3. Hier waren 4 ploegjes. Er werd goed gevoetbald en samengespeeld.

Bij de JO11 en 12 waren 6 teams van 4 of 5 spelers/speelsters zodat er een kleine competitie kon worden gespeeld. Op een paar uitschieters na, waren de onderlinge verschillen klein.

De JO14 speelden 6 tegen 6 op kleine goaltjes en de MO15 7 tegen 7 op pupillengoals. Het laatste kwartiertje werd er nog 11 tegen 11 gespeeld. Hier was de JO14 duidelijk sterker.

Het slotakkoord was weer voor de JO17 en het 2e in een onderlinge wedstrijd 11 tegen 11 met aanvulling van mannen van de a- selectie. Het werd een leuke, prima gespeelde wedstrijd met veel goals.

Op naar de volgende zaterdag! Tot dan!

De jeugdcommissie