Pupil van de week: dat wil jij toch ook!?

Voor de thuiswedstrijden van het 1e elftal zijn we op zoek naar pupillen van de week. Om te laten zien hoe zo’n dag eruit ziet maar vooral om alvast in de stemming te komen hebben we onderstaand ludiek filmpje gemaakt. Geweldig toch?

Wat komt er allemaal kijken bij het pupil van de week zijn? Je verricht de aftrap en mag de 1e goal proberen te scoren. Je mag daarnaast in de kleedkamer kijken, meedoen met de warming-up en tijdens de wedstrijd in de dug-out zitten. Als klap op de vuurpijl krijg je een gesigneerde bal en wat lekkers in de rust. Op de wedstrijddag word je rond 14.00 uur op het sportcomplex verwacht en na de 1e helft (15.15 uur) mag je je eigen gang gaan.

Wie wil dit nou niet!? Geef je dus snel op via jeugdcommissie@svmulier.nl of bij Johan Hofstra, 06-12519205