De wedstrijden van zaterdag 13 april

De spelers van de JO9, JO10 en JO15 moeten vroeg uit de veren: zij spelen om 9 uur thuis in Witmarsum. Maar niet zo vroeg als de JO7, JO8 en de JO13 want zij spelen op hetzelfde tijdstip en moeten nog eventjes in de auto zitten voor hun uitwedstrijd. Maar dat zijn deze teams wel gewend dus dat gaat gewoon een hele mooie voetbalochtend worden.

Die voetbalochtend wordt twee uurtjes later voortgezet met maar liefst 3 thuiswedstrijden. Om 11:15 komen beide onder 17-teams in actie  en een kwartier treedt de JO11 thuis aan tegen QVC JO11-1. De JO17 speelt op het hoofdveld tegen een combinatieteam van Oudega, Heeg en HJSC en de MO17 speelt op het kunstgras tegen IJVV uit IJsselmuiden. Gegarandeerd spanning bij deze wedstrijden van teams die het heel goed doen in de competitie.

Het middagprogramma is een stuk overzichtelijker. De vrouwen zijn vrij, maar het eerste en tweede spelen wel. Het tweede elftal gaat op bezoek bij Bakhuizen en trapt af om half 2. Het eerste speelt thuis tegen TOP’63 op het gebruikelijke tijdstip van half 3. Mulier heeft nog wat goed te maken tegen deze tegenstander uit Oppenhuizen want de uitwedstrijd ging met 3-1 verloren.