De uitslagen van zaterdag 23 maart

De pupillenteams waren vrij, maar de overige teams kwamen gewoon in actie. Met uitzondering van het tweede want hun wedstrijd kon helaas niet doorgaan.

Om 9 uur trapte de JO15 de dag af met een thuiswedstrijd tegen SJO DFC JO15-2. Na een gelijkopgaande eerste helft waren de gasten na rust duidelijk beter en stond er na 35 minuten spelen 1-5 op het scorebord. Op hetzelfde tijdstip kwam de JO13 in actie in Noordbergum. Zij wonnen met maar liefst 1-10. Ook de MO15 boekte een ruime zege. In Franeker werd er met 1-7 gewonnen van de plaatselijke sportclub.

Zowel de JO17 als de MO17 speelde thuis om 11:15. De meisjes leden de eerste nederlaag van de competitie thuis tegen Sparta Nijkerk MO17-1. Je kan niet alles winnen helaas. Hun leeftijdsgenoten van de JO17 lieten even zien hoe het wél moest en versloegen Oeverzwaluwen met 5-1.

De beide seniorenteams die in actie kwamen, de heren en vrouwen 1, hadden een zware middag. De vrouwen verloren op bezoek bij een combinatieteam van WWS en Warga VR1 met 2-0. Op die uitslag viel niks af te dingen. Het eerste van de heren had een nóg slechtere middag: tegen Hielpen werd het op eigen helft maar liefst 0-4. Toch wel teleurstellend.

Tijdens het paasweekend zijn er vrijwel geen wedstrijden. Alleen het tweede komt in actie. De week erna start de vierde fase voor de jongste jeugd en zal er weer genoeg te genieten zijn op en rond de velden.