De competitie wordt zaterdag hervat

Goed nieuws voor alle voetballiefhebbers: de competitie gaat zaterdag 29 januari weer van start! Het kabinet heeft met de op dinsdag 25 januari aangekondigde versoepelingen groen licht gegeven voor het spelen van wedstrijden tegen andere clubs. Dit betekent dat de senioren en de junioren geen verdere achterstand oplopen in het schema, want de eerste wedstrijden voor deze categorieën stonden ook gepland voor 29 januari. Mulier 1 mag 5 februari weer los. De jongste jeugd speelt 29 januari ook, maar de eerste ronde van de derde fase die zaterdag 22 januari gespeeld zou moeten worden gaat niet meer ingehaald worden.

Publiek is ook weer welkom en dus kunnen ook onze trouwe supporters, ouders en ander liefhebbers weer zonder belemmeringen komen kijken.

Ook de kantine mag weer open tot 22:00 uur. Voor toegang tot de kantine is een coronatoegangsbewijs vereist en daarnaast gelden de bekende regels zoals vaste zitplaatsen en de 1,5 meter afstand. Kleedkamers, douches en toiletten zijn geopend.

Tot zaterdag!

26 januari 2022 svmulier Nieuws No Comments