Dankwoord aan alle vrijwilligers sc Heerenveen – TOP Oss

Beste vrijwilligers en sponsoren van SV Mulier,

Dinsdagavond 5 juli was het, na weken van voorbereiding, dan eindelijk zover: sc Heerenveen kwam op bezoek. Het werd een prachtige avond met mooi voetbal, prachtig weer en veel publiek.

Zowel sc Heerenveen als TOP Oss was onder de indruk van het veld, de accommodatie en de organisatie, maar ook langs de kant werden regelmatig complimenten uitgedeeld over de gehele organisatie. Al met al een avond waar je als club, maar zeker ook als vrijwilliger en sponsor trots op mag zijn!

Via deze weg willen wij daarom ook alle vrijwilligers en sponsoren bedanken die deze avond mogelijk hebben gemaakt:

• De mannen van het terrein: chapeau! Het veld heeft er nog nooit zo mooi bijgelegen

• Iedereen die mee heeft geholpen met het opzetten en opruimen van de kraampjes, tenten, stoelen en banken langs het veld

• De keukenprinsessen die zorgden voor een hapje en een drankje

• De horecaploeg die wist om te gaan met een dorstige en hongerige menigte

• Iedereen die munten en kaarten heeft verkocht aan het publiek

• De verkeersregelaars en stewards die met de hesjes aan iedereen parkeerden

• De plaatselijke brandweer voor het sproeien van water over het veld voor de wedstrijd

• De gastheren die ontzettend netjes gekleed waren

• Fotografe Truus Bergsma die haar schitterende foto’s kosteloos beschikbaar heeft gesteld

• Marchje Elgersma die namens haar bedrijfje Sinne Design geheel belangeloos de posters, flyers en reclamedoeken heeft ontworpen: prachtig!

• Alle vrijwilligers die we nog niet genoemd hebben: ontzettend bedankt voor jullie inzet!

• Alle sponsoren die deze wedstrijd mogelijk hebben weten te maken met een financiële bijdrage: hartelijk dank!

Wij hopen dat we deze avond nogmaals mogen organiseren en zijn zeer tevreden met de opkomst, de inzet van alle vrijwilligers en sponsoren en zijn daar dan ook apetrots op. Voor nu nogmaals hartelijk bedankt en we hopen jullie snel weer te zien bij de start van de competities. Voor nu een fijne vakantie gewenst.

Met sportieve groet,

De organisatie van sc Heerenveen – TOP Oss

er zijn geen afbeeldingen gevonden