Dames van NOK net iets te sterk voor de froalju van Mulier

Zaterdag 30 november stonden de vrouwen van Nok op het programma voor de froulju van Mulier. Doordat we de avond ervoor met aantal dames naar de wedstrijd van Sc Heerenveen tegen Vitesse waren geweest hadden we goed kunnen afkijken hoe we de drie punten in witmarsum konden houden.

Met een jarige jet op keep namen we de aftrap om 12.00 tegen Nok vr1. Ons doel was dan ook dat Nok aan het eind van de wedstrijd nokkie zou gaan. De eerste helft leek dat ook te lukken, want uit een corner die genomen werd door Demi scoorde Lysbeth met een prachtige balletje over de keepster heen de 1-0. De eerste helft vorderde en van beide kanten werden kansen gecreëerd, maar geen van deze kansen gingen erin en daarom ging mulier met een voorsprong van 1-0 de rust in.

Na een lekker bakkie thee en een aantal wijzigen in de opstelling van coach Geert begonnen we aan de tweede helft. Al gauw werd duidelijk dat Nok hier niet kwam om te verliezen en maakten ze al snel de 1-1. Alleen bleek Mulier niet zo sterk te zijn als in de eerste helft en volgden we het voorbeeld van Vitesse en hebben we na een voorsprong met 1-2 verloren.

Volgende week is onze laatste wedstrijd uit tegen Stiens. Daarna sluiten wij ons najaarsseizoen af met het carnavalsfeest in de kantine van Mulier. Hoe dan ook of we winnen of verliezen tegen de vrouwen van Stiens. Wij winnen de derde helft!

#oléoléolé #alaafalaafverkledenisgaaf #zonderpakjegeenbakje #yellyellyelldestijgendelijnisernuwel