Coronaprotocol SV Mulier

Op het moment van schrijven zijn de eerste oefenwedstrijden al gespeeld en binnenkort gaat ook de bekercompetitie en de reguliere competitie van start.

We zijn blij dat we weer los kunnen, maar alles is toch wel een beetje anders dan andere seizoenen. Waar we vorig seizoen geconfronteerd werden met een plotselinge stop van alle activiteiten bij Mulier door de uitbraak van het coronavirus, zullen we ook het komende seizoen aanpassingen moeten doen. Vanuit de overheid, KNVB en het NOC*NSF zijn maatregelen genomen en protocollen opgesteld waar we ons als vereniging aan zullen moeten houden. Deze hebben we als vereniging bestudeerd en vervolgens hebben we deze aangepast naar de situatie bij onze vereniging. Voor de diverse doelgroepen, zoals spelers en toeschouwers, zijn aparte protocollen opgesteld , maar ook voor de verschillende ruimtes op het complex, zoals de kantine en de kleedkamers, hebben we spelregels opgesteld. De protocollen kunt u hier vinden.

De kern van het protocol is dat volwassenen altijd 1,5 meter afstand moeten houden onderling. Van deze basisregel kan alleen tijdens het sporten afgeweken worden. We verzoeken iedereen met klem om zowel langs de lijn als in het gebouw van MFC It Fliet deze 1,5 meter afstand te houden. Verder is er op het complex belijning aangebracht, hangen er informatieposters en is de hoofdingang op wedstrijddagen de enige in- en uitgang tot het complex. Voor het gebruik van de kantine dienen we ons als vereniging te houden aan het Protocol Horeca. Dit houdt onder andere in dat iedereen een vaste zitplaats heeft, u bij aankomst gevraagd wordt naar uw gezondheid en u gevraagd wordt uw contactgegevens te laten registeren voor een mogelijk bron- en contactonderzoek door de GGD. (Dit laatste is op vrijwillige basis)

We vragen van iedereen die betrokken is bij de club, zij het als speler, vrijwilliger of als supporter, dat ze op de hoogte zijn van de inhoud van de coronaprotocollen en dat ze bij betreden van het sportterrein de spelregels volgen. Op het complex zijn de protocollen in papieren versie beschikbaar en ook is het protocol te downloaden op de website van Mulier. Voor vragen kunt u reageren op deze mail of contact opnemen met de corona-coördinator van SV Mulier, Geert Sprik, tel.: 06-46587339.

Dit jaar publiceren we geen Aftrap (het bewaarnummer van de Mulier Koerier), maar plaatsen we alle praktische informatie met betrekking tot de wedstrijden, teams, indelingen, etc. op deze site.

We hopen ondanks de lastige en onzekere situatie dat we een prachtig seizoen tegemoet gaan.

Het bestuur van SV Mulier

Coronaprotocol SV Mulier

Ontdek meer van SV Mulier

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.