Informatie huren kunstgrasveld

SV Mulier beschikt over een prachtig kunstgrasveld. Gecombineerd met een accommodatie die van alle gemakken voorzien is, is het huren van het kunstgrasveld van SV Mulier natuurlijk een ideale optie voor een wedstrijd of een training van uw team. Zeker tijdens de wintermaanden wanneer uw grasvelden vaak niet bespeelbaar zijn. Tijdens het seizoen wordt er op het veld van maandag t/m donderdag getraindmaar in overleg is er veel mogelijk. Twijfel dus niet om contact op te nemen over de mogelijkheden.

Wilt u gebruikmaken van het kunstgrasveld SV Mulier? Stuur dan een mail naar info@svmulier.nl of neem contact op met de heer W.F. Bergsma, 06-12204776.

De tarieven voor gebruik van het kunstgraveld per 01-11-2023 zijn als volgt. Deze tarieven zijn op basis van het gebruik voor een duur van 1,5 uur. Wilt u van het veld gebruikmaken voor een duur anders dan 1,5 uur dan betaalt u het tarief naar rato.

Tarieven gebruik kunstgrasveld

Training/wedstrijdDuurHeel/half veldZonder/met verlichtingTarief
Training1,5 uurheel veldzonder verlichting€ 75,00
Training1,5 uurheel veldmet verlichting€ 100,00
Training1,5 uurhalf veldzonder verlichting€ 40,00
Training1,5 uurhalf veldmet verlichting€ 55,00

Wedstrijd1,5 uur zonder verlichting€ 100,00
Wedstrijd1,5 uur met verlichting€ 150,00

Bij gebruik van het veld dient u zich te houden aan de instructies voor gebruik van het kunstgrasveld. Deze zijn staan hieronder vermeld.

Instructiekaart Kunstgrasveld

1. Het kunstgrasveld is bedoeld voor wedstrijden en trainingen. Balletje trappen mag maar zorg dat alles netjes wordt achtergelaten
  2. Betreding alleen via looppoorten en schoonloopmatten. Niet over de hekken klimmen.
  3. Toegang alleen voor voetballers, leiders, coaches, trainers en wedstrijdofficials.
  4. Toegang alleen met schone voetbalschoenen met kunststofnoppen. Metalen noppen worden afgeraden.
  5. Geen etenswaren of dranken op de sportvelden. Bidons zijn toegestaan.
  6. Geen kauwgom op de speelvelden.
  7. Geen glaswerk op de speelvelden.
  8. Roken, vuur of hete voorwerpen op de speelvelden zijn absoluut verboden. Dit geldt ook voor de dug-outs.
  9. Ouders, supporters, overig publiek en huisdieren behoren achter speelveldomheining.
  10. Verplaatsbare grote doelen mogen niet gesleept of geduwd worden (optillen).
  11. Verplaatsbare doelen worden na gebruik opgeruimd op de daarvoor bestemde plaatsen.
  12. Verplaatsbare doelen niet over het hekwerk slepen maar door de toegangspoorten het veld opdragen.
  13. Aan het eind van de training- of wedstrijd verplaatsbare doelen opruimen op hun daarvoor bestemde plek.
  14. Tijdens wedstrijden mogen geen verplaatsbare doelen in de uitloopstroken staan.
  15. Niet met opzet cq. bewust tegen de omheining te schieten.
  16. Niet in de netten of ballenvangers te hangen of te klimmen.
  17. Voertuigen, kinderwagens en/ of buggy’s op speelveld zijn verboden.
  18. Het is verboden zich met de fiets rondom het veld te begeven. Fietsen horen in de fietsenstalling.
  19. Het is ten strengste verboden om scherpe voorwerpen (bijv. paraplu) in het kunstgrasveld te prikken.
  20. Spugen op de kunstgrasvelden is smerig. Gewoon niet doen.
  21. Meld beschadigingen of onvolkomenheden altijd direct via leider of trainer aan veldcoördinator.
  22. De vereniging behoudt zich het recht voor om schade te verhalen.