Club van 50 schenkt nieuwe ballen aan Mulier

De Club van 50 is een onderdeel binnen SV Mulier en bestaat inmiddels uit meer dan 100 leden. Elk lid draagt € 50,- per jaar bij. Elk jaar wordt er een leuke avond voor de leden georganiseerd, maar het belangrijkste is dat de Club van 50 de vereniging financieel kan ondersteunen bij grotere en minder grote investeringen.

SV Mulier heeft de Club van 50 gevraagd om te investeren in 75 nieuwe ballen voor de jeugd. De Club van 50 heeft hier gehoor aan gegeven en is akkoord gegaan met de investering voor de ballen. Een nuttige investering waar onze jeugdleden inmiddels dankbaar gebruik van maken.

Elk jeugdteam heeft zijn eigen set ballen gekregen en elke categorie zijn eigen kleur. Hiermee vallen de ballen meer op en voorkomen we dat de ballen zoekraken. Bovendien kunnen de ballen nu niet meer in het net belanden van teams waar ze niet thuishoren.

Sportieve groet,

Bestuur Club van 50